Effectief Telefonisch Debiteurenbeheer
Met de training 'Effectief Telefonisch Debiteurenbeheer' leert u op resultaatgerichte en klantvriendelijke wijze uw debiteuren te bewaken, beheren en vooral te behouden. Tijdens deze eendaagse cursus krijg u tips en hulpmiddelen aangereikt waarmee u in staat bent de betalingstermijn van uw debiteuren te verkorten, de liquiditeit van uw bedrijf te verbeteren en rentekosten te besparen. Tijdens de module 'telefonische communicatie en incasso' leert u hoe u om moet gaan met smoezen en welke hulpmiddelen u allemaal in kunt zetten om betaling te stimuleren. U leert op vakkundige wijze om te gaan met excuses en reacties van uw klanten.
-
Voor wie?
Deze training is voor ondernemers of voor medewerkers van de debiteurenafdeling die verantwoordelijk zijn voor een verantwoord beheer van debiteuren. Deelnemers willen hun vaardigheden vergroten om openstaande vorderingen (sneller) te incasseren. Zodoende levert deze training u meer op dan deze ooit kost.
-
Waar en wat kost het?
De training bestaat uit twee aaneengesloten dagdelen. Er wordt gewerkt in kleine groepen van tussen de 8 en 14 deelnemers met veel persoonlijke aandacht. De training kan zowel bij u in het bedrijf gegeven worden als op locatie bij CreditManagement Nederland. Voor deze eendaagse training “Effectief Telefonisch Debiteurenbeheer” investeert u € XXX,XX per deelnemer. Dit bedrag is exclusief btw; inclusief materiaalkosten.